اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | ملک‌آباد، پل رسالت و عبادی ترافیک پرحجم دارند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد ارتقا می‌یابند بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد
سرخط خبرها

نگاه جدی مدیریت شهری مشهد به توسعه متوازن امکانات ورزشی

  • کد خبر: ۲۲۱۱۶۰
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
نگاه جدی مدیریت شهری مشهد به توسعه متوازن امکانات ورزشی
شهردار مشهد مقدس گفت: در حوزه ورزش تلاش کردیم تا با ایجاد فضایی مفرح، بانشاط و اخلاق مدارانه زمینه را برای پرکردن اوقات فراغت جوانان شهر فراهم کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف با حضور در حاشیه مسابقات نیمه نهایی جام برکت و کرامت اظهار داشت: جام برکت و کرامت در سه سال گذشته با استقبال خوبی توسط جوانان، نوجوانان و نونهالان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در مسابقات امسال بیش از ۹ هزار ورزشکار آقا و خانم در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان در ۱۶ رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شهردار مشهد با بیان اینکه مسئولین حوزه ورزش و سلامت شهرداری در این زمینه عملکرد خوبی از خود برجای گذاشتند گفت: امسال برای بهره مندی جامعه جانبازان و توانیابان از شور و نشاط ورزشی این ایام، برای اولین بار مسابقاتی در این حوزه تدارک دیده شد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: به منظور بهره مندی تمامی شهروندان تصمیم گرفته شد تا این مسابقات به صورت پراکنده در ۱۸ سالن ورزشی سطح شهر برگزار شود. در ابتکاری امسال ما شاهد برگزاری اولین مسابقات در حوزه ورزش ساحلی باشیم و ورزشکاران در این بخش در ۴ رشته والیبال، فوتبال، هندبال و کبدی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه استقبال خوب و افزایش میزان تقاضا کنندگان در سال‌های اخیر سبب توسعه این رویداد و افزایش رشته‌های ورزشی در این مسابقات بوده است تاکید کرد: تلاش‌های صورت گرفته به منظور تاثیر بر ایجاد حال خوب برای جوانان و نوجوانان شهر است و امیدواریم بتوانیم در این مسیر گام‌های بزرگتری را برداریم.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های مدیریت ششم شهری موضوع ورزش و جوانان بوده است به همین منظور برای اولین بار کمیسیون ویژه‌ای تحت این عنوان در شورای شهر ایجاد شد.

قلندرشریف خبر داد: در حال حاضر بزرگترین کمپ ورزشی مشهد در منطقه الهیه پیش بینی شده و در اردیبهشت ماه سال جاری مراسم کلنگ زنی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: همکاران ما در منطقه سه در حال آماده شدن برای انجام عملیات اجرایی یک مجموعه آبی در محدوده منطقه رسالت هستند که ساخت آن نیز به زودی انجام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->